La Parola : particuliér, particuliére, ..., particuliéres adj.
20763
definicion : -
- Francês : particulier
- Italien : particolare, particolare, particolari, particolari
- Gramatica : adjêctif
- Varianta : particuliér, ..., ..., particuliéres (Dfn)
- Frâsa : Un prèlat que de l'or coment de ren fât compto,
Balyét abondament, coment lo Côrp dus Comptos.
Iquen n'empachiét pas los dons particuliérs:
tot lâchiét, prèsidents, gens du Rê, conseliérs;
- Frâsa : Los plles ridiculos sont céls que sè nomont los "mè-sâvo-tot" et que, en èyent mâques de cognessences ocasionèles, particuliéres, sè procllamont les "premiéres ôtoritâts du mondo", cen que signifie simpllament lor ignorança. Les cognessences sont la sciença et la sciença pôt pas admetre la mouendra hipocrisia, la mouendra prèsompcion: cen qu'ela demande est sûrament lo contrèro: l'honètetât et la modèstia.
- Frâsa : Mas quand on aràt fêt devant lor analisa particuliéra de la natera et des condicions du travâly, ils comenciéront a étre plles sûrs de lors mémos et acèptaront de s'en enchargiér.
- Frâsa : Los marxistos recognessont que, dens lo procèssus g·ènèral et absolu du dèvelopement de l'univèrs, lo dèvelopement de châque procèssus particuliér il est rèlatif, et que, de consèquènce, dens lo fllot enfeni de la veretât absolua, la cognessença qu'ils ant los homos d'un procèssus particuliér, a châque degrâ de son dèvelopement, est mâques una veretât rèlativa. De l'adicion d'un mas de veretâts rèlatives sè constitue la veretât absolua.