La Parola : g·ènèral, g·ènèrala, g·ènèrals, g·ènèrales adj.
26741
definicion : -
- Francês : général, générale, généraux, générales adj.
- Italien : generale, generale, generali, generali agg.
- Gramatica : adjêctif
- Varianta : g·ènèral, g·ènèrala, g·ènèrals, g·ènèrales (Dfn)
- Frâsa : Tandis que los tambours batiant la gènèrâla,
L'intendant vigilant fit dègarnir sa sâla,
Prét un dètachement, volét sens sè trobllar
Dos magasins du Rê fâre enlevar lo bllât.
- Frâsa : Dens lo procèssus gènèral de la cognessença d'un fenomèno de la pârt des homos, ce degrâ des concèpts, des jugements et des dèduccion, semblle come lo degrâ lo plles important, lo degrâ de la cognessença racionèla.
- Frâsa : Lo matèrialismo-dialècteco est una veretât gènèrala porquè nion, dens sa prateca, pôt sorti de cét câdro.
- Frâsa : Pas-muens, de maniéra g·ènèrâla, il est râro, tant dens la prateca de modificacion de la natura que dens cela de modificacion de la sociètât, que les idâs, tèories, pllans ou projèts, èlaborâs devant per los homos, sè trovéssant rèalisâs sensa lo muendro changement.
- Frâsa : Los marxistos recognessont que, dens lo procèssus g·ènèral et absolu du dèvelopement de l'univèrs, lo dèvelopement de châque procèssus particuliér il est rèlatif, et que, de consèquènce, dens lo fllot enfeni de la veretât absolua, la cognessença qu'ils ant los homos d'un procèssus particuliér, a châque degrâ de son dèvelopement, est mâques una veretât rèlativa. De l'adicion d'un mas de veretâts rèlatives sè constitue la veretât absolua.
- Frâsa : O est lé un procèssus de la cognessença. O est lo premiér degrâ du procèssus gènèral de la cognessença, lo degrâ du passâjo de la matiéra, qu'él est objèctiva, a l'èsprit, qu'il est subjèctif, de l'étre a la pensâ (donca les tèories, la poleteca, los pllans, los moyens d'accion imaginâs) reflètont corèctament les louès du mondo objèctif; o est pas oncora possibllo de savêr s'ils sont justos ou pas.