Nôva rechèrche

Vêre tot

La Parola : est
26822

definicion : 3 p.s. - endicatif present - vèrbo étre.

  • Francês : est 3.p.s. ind.prés.
  • Italien : è
  • Gramatica : endicatif present 3.p.sing.
  • Varianta : est (Trt)
  • Varianta : est (Dfn)
  • Varianta : est (VdA)
  • Varianta : est (Bjl)
  • Frâsa : Il at étâ administrâ hièr nuet, et il est môrt ceta matin.
  • Frâsa : Dins un petit golyèt je vuel/véso fâre nôfrâjo. Fénésse que vodrat ceti mèchient ovâjo! Mon èsprit s'est trobllâ: noutron pont est dètruit, Ce pont, ce brâvo pont, si brâvament construit!
  • Frâsa : Homo sensa fèna 'l est un chevâl sensa bredes et la fèna sensa homo 'l est un batô sensa govèrnâlyo.
  • Frâsa : Fôt que los Jacobins recuvrésont lors tombes. Herox los Ôgustins, se lor cllouetro ne tombe! Est tot bolevèrsâ chiéz les Ursulines, A la Visitacion, chiéz les Orfelénes.
  • Frâsa : Dedens cet lévro aparéssêt un luè dèliciox, qui éret si très grand que tot lo mond' no est que un pou de chousa a regârd de cen. En cél luè aparéssêt una très glloriosa lumiére, que sè divisâvet en três parties, assé come en três pèrsones; màs de ço ne fét a parlar de boche d'homo.
  • Frâsa : Cél qu'est lé-en-hôt, le Mêtre des batalyes, Que sè moque et sè rit des canalyes, At ben fêt vér per un dessando nuet Qu'il étéve patron des Genevouès.
  • Frâsa : Entre les ôtres ele dit: "O très chier Sègnor, mon veré Diœ et mon bon crèator, jo requero a la très provonda misèricôrde de voutra dêtât et a la très pidosa chàritât de voutra pouessienta humanitât que, pués que o est voutra volontât que jo més vivo que a vos pllèset que vos mè DONEIS la sandât d'ârma et de corps et surtot de la maladie de ma téta, si que tojorn pouesso étre en grâce et en pèrsèvèrence de voutro sèrvice fére dèvotament, tant quant a voutra bontât pllérat que je vivo".
  • Frâsa : Il at tombâ a bâs, y est qu'il est soul.
  • Frâsa : Ele est èn tren de fére una babetâ.
  • Frâsa : Il est alâ fére una bâgnê dèns la sèrva.
  • Frâsa : Et cen que il est por mè èxpèriença endirècta il est por d'ôtros èxpèriença dirècta.
  • Frâsa : Est-il lé que fenét lo mouvement de la cognessença? Nos rèpondens oi et nan. Quand l'homo, dens la sociètât, sè done a una activitât prateca en vua de la modificacion d'un procèssus objèctif dètèrménâ (qu'il seye naturèl ou sociâl), a un degrâ dètèrménâ de son dèvelopament, il pôt, grâce u reflèt du procèssus objèctif dens sa cèrvèla et a sa prôpra activitât subjèctiva, passàr de la cognessença sensiblla a la cognessença racionèla, èlaboràr des idâs, des tèories, des pllans ou des projèts que corrèspondont, dens l'ensembllo, ux louès de cét procèssus objèctif.
  • Frâsa : O est cèn.
  • Frâsa : Ont'qu'ou donc qu'il est? Onte donc qu'il est?