Lo trèsor Arpitan

Nôva rechèrche

Dedens la parola
La gramatica
parola n.: 35551
vegneye
definicion
3 p.s. - subjonctif present - vèrbo venir/vegnir.
  • subjonctif present 3.p.sing. [valor* : 10]
en Francês en Italien sinonimos
  • vienne 3.p.s. subj.prés. [valor : 10]
    ---
  • venga 3.p.s. cong.pres.[valor : 10]
    ---

Variantes

  • veneye [valor : 10]
    Ècritura d'origina : ve(g)neye
    Règ·ion : Arpitania
    Grafia : ORB, Ortog. de Refèrence. B.
    Sôrsa : Web d'entèrèt :
    ---
  • vegneye/végneye [VdA] [valor : 10]
    Ècritura d'origina : vegnée/vignèe/végnèye
    Règ·ion : Vâl d'Aoûta
    Grafia : BREL, École pop. de patois Vald.
    Sôrsa : AA.VV. - Patois à petits pas - Méthode pour l'enseignement du francoprovençal - 1999 Web d'entèrèt :
    ---

Frâses

  • Los èchardons ja poussont sur dessus les èpies, Sont violèts et ategnont que végneye lo jorn Que les felyes arrevent, en cllafardent de rire Et y réstent tot-gent quâque moment u tôrn. [valor : 10]
    ècritura d'origina : Le s'ëtsardon dza paousson sù dessì le s'épie, Son violet et attegnon que vigneye lo dzor Que le feille arreven, in clliaffarden de rie Et lei resten toodzen caque moman i tor.
    Règ·ion : Vâl d'Aoûta
    Grafia : NDPV, Nouv. Dic. de Patois Vald.
    Sôrsa : NDPV - Le blou - M.-P. Arbaney
    nota : Les chardons dépassent déjà les épis, Ils sont violets et il attendent le jour Que les filles viendront en riant aux éclats Et en s'arrêtant doucement un instant à côté d'eux.
    ---

* La valor, quand at una significacion, reprèsente lo dègrâ [1-10] d'adèrence d'un atribut a la parola.

Nôva rechèrche